Nytårskur i Ry afdeling

Røde Kors i Ry har 4. februar afholdt den årlige nytårskur i Fælleskabets Hus. Denne gang mødtes ca. 70 personer til en hyggelig eftermiddag. Det var først og fremmest besøgsvenner og besøgsmodtagere med respektive ægtefæller som deltog. Derudover deltog Jens Szabo, som repræsentant for Skanderborg Kommune, frivilligkonsulenten og bestyrelsesmedlemmer fra Røde Kors, Ry afdeling.
Formanden for Røde Kors bød den nye leder af besøgstjenesten Lene Meldgaard velkommen og takkede samtidigt den afgående leder for besøgstjenesten Else Frost for sin mangeårige indsats. Else bliver dog som leder af besøgstjenesten i selve Låsby.
Under Nytårskuren hædredes Anna Thomsen og Birgit Nielsen med Røde Kors' 25-års nål som besøgsven og andre frivillige som kasserer og medlem af ko-ordinationsgruppen. Eftermiddagen blev afsluttet med et flot potpourri af sange, som mange kunne synge med på, fremført af Bydrengene Kaj & Steen.